piątek, 26 września 2014

Dave & Buster's - piątkowy wypad na kręgle.



Nie mam pojęcia, kiedy minął kolejny tydzień spędzony tutaj ! Dopiero był weekend, już doczekałam się kolejnego. 

Generalnie w środy pracuję dłużej, żeby w piątki kończyć o 16:00 i iść, gdzie mnie nogi (albo mój Mercedes…) poniosą.  Dziś jednak postanowiłam spędzić wieczór z host mamą i dziewczynkami. Pojechałyśmy na kręgle do „Dave & Buster’s” spędziłyśmy tam trochę czasu świetnie się bawiąc i przy okazji jedząc kolację. Dziewczynki się wyskakały, więc po powrocie usnęły w mgnieniu oka, a ja pognałam na siłownię -mój drugi dom! (zadziwiam sama siebie latając tam każdego dnia) Ogólnie rzecz biorąc – dzisiejszy wieczór spędziłam bardzooo przyjemnie. 

Pamiętam, że na różnych blogach o życiu w USA irytowało mnie to, że nikt nie podawał cen usług i produktów. Ja to zmienię. Może ktoś jest zainteresowany tym tematem :
Godzina grania w kręgle (dowolna ilość osób) w weekendy kosztuje 40$. W dni robocze ponoć 30$. Nie wiem, jaka była cena jedzenia, bo płaciła host mama. Aczkolwiek mogę dodać, że wszystko było yummy. 


moje eleganckie bucisze 

Paróweczki w cieście z pysznym, ostrym sosem, mini burgery, frytki, quesadilla z kurczakiem, później dojechała jeszcze wielka micha mac&cheese z kurczakiem i bekonem. 

Cóż ... najgorszy wynik jest mój :D dziewczynki miały włączoną opcję "bumpers", czyli ich kule nie miały możliwości, by spaść na bok, a Tracy co środę gra w kręgle w jakimś klubie. Także taka zwykła Anna z Polski nie miała zbyt wielkich szans na wygraną :D


Poza kręglami i restauracją mają tam jeszcze całe zaplecze automatów do gier, aczkolwiek to następnym razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz