niedziela, 23 listopada 2014

Słodkie lenistwo, kino i wszystko po trochu !



Witam !!! Troszkę ostatnio przycichłam, aczkolwiek w czwartek mamy Święto Dziękczynienia, więc niewątpliwie jakaś notka zawita na zapomnianym, zakurzonym blogu haha .

Nie mogę się usprawiedliwić tym, że jestem zarobiona, ale troszkę się rozleniwiłam. Od dwóch dni planuję zagrać w simsy, albo w końcu dokończyć „50 Shades of Gray” i na planach się kończy, bo finalnie leżę w łóżku i patrzę w sufit.
Poznałam ostatnio sporo nowych osób – kilka au pair z mojego miasteczka oraz garstkę tutejszej młodzieży, więc praktycznie codziennie gdzieś wychodzę. Nawet siłownia poszła w odstawkę, z czego wcale się nie cieszę, bo bywam tam może dwa razy w tygodniu, a w restauracjach - każdego dnia :D  Słodkie lenistwooo… Dla przykładu dziś wróciłam do domu o 5 nad ranem, spałam do 13:00, do teraz (17:40) siedzę w piżamie i odpoczywam, aczkolwiek muszę się powoli zbierać, bo umówiłam się z dziewczynami na kolację w Cheesecake Factory.

Ostatnio byłam też w kinie na „Beyond the Lights” oraz wczoraj - na trzeciej części Igrzysk Śmierci – „Mockingjay: part 1” . Oba filmy bardzo fajne. W zasadzie mam wrażenie, że ten pierwszy został lepiej ukazany w trailerze, ale i tak bardzo miło się go oglądało. Po wczorajszym wyjściu z sensu kątem oka oglądałam koncert Jessego McCartneya oraz wieeelką, pięknie udekorowaną choinkę w centrum handlowym, które do złudzenia przypominało mi outlet w Piasecznie pod Warszawą !  Śpiewałyśmy z dziewczynami „All I Want for Christmas is You” i pomimo tego, że mamy listopad, poczułam po raz pierwszy w tym roku świąteczną atmosferę J Amerykanie kochają święta i zaczynają stroić domy, sklepy, zakładać świąteczne swetry, piec ciasteczka – bardzo wcześnie. Mi się to podoba, jest tak optymistycznie i ciepło ! ^^ W Starbucksie mamy już świąteczne kubeczki ! <soExcited> Czuję, że muszę sobie kupić wielki sweter z reniferem …oraz cały outfit na zimę, ponieważ wieczorami zamieniam się w kostkę lodu !


Dla tych, którzy chcą być jeszcze bardziej na bieżąco z całym moim jedzeniem, wychodzeniem, spotkaniami itp - zapraszam na Snapchata ! Mój login to : ancys94 . Codziennie dodaję jakieś snapy do historii, więc jeżeli ktoś jest zainteresowany - witam z otwartymi ramionami haha :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz